Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право повернути товар, що не підійшов, або
обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

 

Для оформлення повернення необхідно:

1. Зв'язатися з інтернет-магазином за телефоном +38 (063) 7648223 або поштою hochychehol@gmail.com

2.Скомплектувати повернення, яке складається з:

  • Товара
  • Оригінальної упаковки

3. Повернення здійснюється відділення Нової Пошти. Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти. (У разі справності товару та відповідності замовлення, якщо помилки з боку магазину не було, доставку оплачує покупець)

4. Дочекатись смс повідомлення про надходження повернення на склад Нової Пошти. Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад Нової Пошти.


Умови повернення:

  • Товар, що не підійшов, Ви можете повернути протягом 14 днів.
  • Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної, не пошкодженої упаковки та ярликів).