Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право повернути товар, що не підійшов, або
обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Для оформлення повернення необхідно:
1. Зв'язатися з інтернет-магазином за телефоном +38 (063) 7648223 або поштою hochychehol@gmail.com
2.Скомплектувати повернення, яке складається з:
- Товара
- Оригінальної упаковки
3. Повернення здійснюється відділення Нової Пошти. Вартість відправлення за тарифами Нової Пошти. (У разі справності товару та відповідності замовлення, якщо помилки з боку магазину не було, доставку оплачує покупець)
4. Дочекатись смс повідомлення про надходження повернення на склад Нової Пошти. Кошти будуть переведені протягом 10 днів з дати надходження товару на склад Нової Пошти.
Умови повернення:
- Товар, що не підійшов, Ви можете повернути протягом 14 днів.
- Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації, наявність оригінальної, не пошкодженої упаковки та ярликів).